Hranice na xBDSM (verejne pristupne obrazky)?
Anketu vytvoril/a 6 Január 2010.
Komentáre- príspevky
Pridal/a Motylik dňa 30.12.2010.
-1 Vote
"Abstinere debet aeger"

Vazeny,s Vasimi nazorami ste zrely uz iba na liecenie.Uz samotne uvazovanie...co este ANO a co uz NIE.....je vidiet,ze ste zastancom cenzorovania a uzurpujete si pravo svoj pristup povazovat za jediny spravny a prijatelny.Vobec nepripustate moznost vlastneho individualneho pristupu jednotlivych ludi...obmezujete ich vyber,stale uvazujete v dimenzii obhospodarovaneho a usmernovaneho stada...."tam este ano,tam uz nie a to radsej schovajme".
Vazeny pistel "Bojko",....kazdy dospely clovek je svojpravna osoba,ktora nepotrebuje mat nad sebu volaakeho dobraka,ktory ho stale musi vodit za ruku ak male decko.A vzpamatajte sa, ak sa nam veci pacia ci nie,prosto existuju a su...a z tym nic nenarobite.Ak pustate vlastne deti na tento WEB,pak to svedci nieco o vasej inteligencii, dusevnej nevyrovnanosti a nezodpovednosti....vzpamatajte sa,ved prave toto tu na je tvrdy a celkom nahy svet dospelych ludi,taky aky je ,bez prikraslovania a iluzii.....a z tym sa musi vyrovnat kazdy sam a po svojom.
Upozornujem Vas iba na to,ze ponukanie pristupu detakom (vek do 15 rokov) na web-stranky tohto zamerania je nezodpovedny a trestny cin a nechcem malovat diabla na mur,ale mozete sa dostat za to az za mreze.
Nemusite samozrejme so mnou suhlasit,ale aj tak Vasa vola tu nehraje ziadnu rol,iba kricite a placete na zlom mieste a vlastne zbytocne.

Moja dobra rada...ak sa vam nieco nepaci - nechodte sa na to pozerat,ved Vas nikto nenuti....a o tom to vsetko istneje

::072::z

Bohyna Zla
E.R.,Tolmezzo,IT
Motylik
Pridal/a jidas dňa 13.01.2011.
0 Hlasov
Bohyně Zla (bohyně erotična) si v tomto článku protiřečí. Chová se přesně opačně co kritizuje.
jidas
Pridal/a Bojko dňa 8.12.2010.
1 Vote
ok, kto nechce nech sa nepozera.. suhlasim. Len nech to neni vycapene na hlavnej stranke, kazdemu, kto sem vkroci.. Predstav si, ze sem pride niekto, kto s tym nema moc skusenosti alebo ziadne, este nevidel tak vela veci, a je zvedavy, alebo ma iba jednoducho zaujem sa o tom dozvediet viac a pri tom sa mu to ani nepaci alebo pred tym nic take nevidel, ako... Pride sem a hned na hlavnej stranke tie najvacsie prasaciny a on hlada iba niejaku dominatnu slecnu a nema zaujem sa pozerat na krv a genitalie atd.,na 90% sem uz nikdy nepride. Proste pre niekoho su to skor sceny z horroru. Asi tomu nerozumiete, lebo vam sa to paci uz dlhe roky alebo odmalicka a ste dlhodobejsie zvyknuti.. V prvom rade je to zoznamka..ci? Ked, to bude niekde hlboko zafundovane a kategorizovane, ze sa k tazsim obrazkom - tazsie dostat, no problem pre mna.
Ja si myslim, ze bdsm by sa NEmalo prezentovat hned tym najtvrdsim zanrom, aky skoro je alebo vobec je..Zastavam nazor, ze co najsirsia spolocnost, by sa mala dozvediet, co vselico existuje a nie hned odstrasovat tymi najtvrdsimi obrazkami a videami, ale skor ich prinutit pochopit a porozmyslat, ze to nieje nic hrozne, a bdsm zahrna vela veci..a ze je to vlastne kazdeho slobodna volba o tom to je, nie? Takze, by mala byt aj slobodna volba, ci sa xcem na nieco take pozerat a nie vnucovat hned kazdemu (ako zla reklama), kto sem pride alebo zabludi tie najtrdsie obrazky. Povedzme si narovinu, vela ludom je z pohladu na krv proste zle, aj sa mozu povracat atd mal som aj takeho spoluziaka na vyske..
Alebo mlady chlapec sa zdoveri rodicom, ze je submisivny, rodic ani nevie co to je, zacne hladat informacie pride sem a uvidi tu krv genitalie kaviar atd. xD
No akoze dakujem dovi dopo a syna poslu na liecenie.. Smile
Ked, to sem patri nech to tu je, len nech tie najtvrdsie obrazky nebehaju po hlavnej stranke ani nahodne.
Naposledy upravil Bojko 8.12.2010.
Bojko
Pridal/a MartianMeanGreen dňa 17.09.2011.
0 Hlasov
Jako s tymto ma uplnu pravdu, ze ked si to rodicia najdu, tak ho poslu na liecenie. I ked je to trochu prehnane, bo neviem si predstavit, zeby som hovoril mame o tom, ze som submisivny. Dalsia ved je to, ze nikto to nehovori len tak, ked sa pustam do vztahu s babou, tak jej to nepoviem hned na zacitaku, ale mozno na to sama pride po par mesiacoch, ze ake mam chute, cize povedat to rodicom nehrozi ani v hypnoze, aspon pre mna.
MartianMeanGreen
Pridal/a Rumcajs dňa 29.11.2010.
1 Vote
Lidi,co blbnete...,proc ne a klidne i s obrazky...,ja se kastrovat nenecham a ani si na sebe nenecham srat...,lec proti gustu....)))

V kazdem pripade odmitam cenzuru,at je jakakoliv.
Rumcajs
Pridal/a Motylik dňa 11.03.2010.
0 Hlasov
Quote:
Originally posted by: nevychovany
Quote:
Originally posted by: Motylik
Kazdy ma na vyber a kazdy moze obzerat co sa mu paci a co chce vidiet.Nikto nikomu nic nenuti.Bola by som velmi nespokojeba ak by sa tu presadily cenzorske praktiky.To uz tu v minulosti bolo.Nechajte na kazdom,nech si vyberie.Aj katracia patri do sveta BDSM a tym ze ju zakryjem,nebudeme sa tvarit ze neistneje !



Ano. Kazdy sa moze pozerat na to co chce. A to co je tu , na to sa nechcem pozerat. Preto sa sem pozeram stale menej a menej. A niesom jediny. Pokracujte v prasacinach daleko za hranicami zdraveho rozumu. Nech ziju kastracie.



Happy "Omnia sponte fluant, absit violentia rebus"

Tak sa na to, na co nechcete, nepozerajte! Tu volbu mate ! Televizia,film,tisk,internet,reklama....prosto všetké sdelovacie prostriedky obecne su plne nasilia,vražd,perverzit,nechutnosti,zvratenosti,plne ponižovania a nadradenosti,naviac plne deklasifikacie ženy iba na sexualny symbol.Mna sa tiež hnusia tieto veci a musim uprostred nich žit (!!!)....a čo ?...som boh ?....ovplyvním to ? ...mám takú moc ? Nie,nie, nie....a znova a este raz nie !!!!!!
Ak sa nam čosi pači ci nie zijeme v ludskej spoločnosti a co človek a skupina...to volajaky prejav.Chceli ste a vykričali ste si demokraciu, chceli ste to vsetko z toho zlateho Západu.....tak to máte a zo všetkym! Ako Vám hovorili Vaši politici...daň demokracii je jej odvrátená temna tvar a musite ju prijat,lebo inač neistneje.
Mozete si tým Vaším nariekaním iba huknut do gatí, aj tak to vyjde iba Vašimi nohavicami.Nič a nikto Vas osobne k ničomu nenuti...zvyknite si na to,ze veci okolo nas neodvisia od vlastnej vole....ak by tak nebolo,zme tam, kde už to velarazy za intolerancie vždy bolo.
Zmente myšlanie a nechte každeho žit po svojom, istotne pak aj Vy dojdete svojmu pokoju.
Naposledy upravil Motylik 11.03.2010.
Motylik
Pridal/a xBDSM dňa 10.01.2010.
0 Hlasov
Quote:
Originally posted by: whitewhore79
áno, všetky fotky by mali byť prístupné len pre zalogovaných členov. a rozdelené do kategórií.



no presne tak to je Smile
xBDSM
Pridal/a rab dňa 10.01.2010.
1 Vote
Vadí mi netolerantnost k zaměření druhého. Přesto, že všechno co je tu dáno ke schválení, mi není blízké, jsem pro publikování. Nevím totiž, kdo by měl být tím pravým arbitrem, jak to měřit, jak to stanovit. Kde jsou ty správné hranice? Ty totiž neexistují. Je to jako s výrobkem na trhu - pokud s ním nejsem spokojen - příště ho nekoupím. Pokud se opakovaně zklamu ve značce - nebudu ji kupovat. To platí např. o značce kaviár či kastrace. Je to svobodné rozhodnutí každého z nás, nenechme se připravit o svobodu na tom kousku našeho virtuálního života na xBDSM. Byla by to strašná škoda. Všechny tyto věci jdou praktikovat vždy pouze ve dvouch, pokud se k tomu oba svobodně rozhodnou, je to jejich volba - to mluvím o rálu. Spousta lidí tápe a neví, jak na tom je. Po shlédnutí takových fotek nebo videí hned vědí, zda jim to něco říká a nebo pohoršuje, pomůže jim to. Spousta lidí nemá možnost vyžití ve svém zaměření a takovéto stránky jim to umožní. Nezničte to. Ruku na srdce, každou praktiku by jste také neprovozovali s každou osobou a to nemám na mysli pouze hetero a homo zaměření. Prostě to buď zajiskří - pak jděme do toho a nebo nezajiskří a pak honem od toho pryč. To platí ve vztahu i estetice. Nechte tomu volný průběh proboha. Ono také nejde jen o oblast, ale i o hlobku a intenzitu, s jakou do toho jdeme. Můžeme si jenom hrát, nebo si dát přádně do těla a nebo dotáhnout věci až do konce včetně důsledků. Takhle se dělá i sport ( rekreačně, výkonostně, vrcholověWink. Neznamená to ovšem, že člověk, který rekreačně provozuje fotbal z toho má menší radost než profík. Často to je naopak. Už raději končím, nějak mě to dostalo do caru....
Rab
rab
Pridal/a arkadius dňa 9.01.2010.
1 Vote
Trochu slušnosti by malo ostať medzi pravidlamy a hrou, veď každý je človek a nie zviera..........
Naposledy upravil arkadius 9.01.2010.
arkadius
Pridal/a TitusXX dňa 8.01.2010.
0 Hlasov
Kto nechce nech sa nepozerá.
TitusXX
Pridal/a xBDSM dňa 7.01.2010.
0 Hlasov
to uz predsa je Smile

http://www.xbdsm.sk/photo/moja-osoba/

Quote:
Originally posted by: Opravdan
Rozdeliť... na VLASTNÉ ... súkromné fotky reálnych ľudí na XBDSM
a na ... prevzaté fotky z iných zdrojov... okopírované OBRÁZKY
Naposledy upravil HAL9000 7.01.2010.
xBDSM
Pridal/a xBDSM dňa 6.01.2010.
0 Hlasov
upravene, tak to bolo aj na starej verzii.


Quote:
Originally posted by: WhirlWind
Quote:
Originally posted by: Motylek
vsetky fotografie by maly byt pristupne iba zalogovanym clenom nasej komunity,lebo poburujuce su vlastne vsetke,z pohladu tých normalnych !
Motylik

suhlas
xBDSM
Pridal/a WhirlWind dňa 6.01.2010.
1 Vote
Quote:
Originally posted by: Motylek
vsetky fotografie by maly byt pristupne iba zalogovanym clenom nasej komunity,lebo poburujuce su vlastne vsetke,z pohladu tých normalnych !
Motylik

suhlas
WhirlWind
Pridal/a xBDSM dňa 6.01.2010.
0 Hlasov
no ved o to rozdelenie mi ide, ze ak ludia rozhodnu ze nechcu krv a kaviar na strankach tak take fotky jedine pod heslom, tym sa to rozdeli.
xBDSM
Pridal/a Motylik dňa 6.01.2010.
-1 Vote
...a este doplnim otazkou: O co horsie su obrazky guliek na tanieri od tych.na ktorych je prezentovana nemohuca,potupno zviazana,ponizena a surovo prznena (znasilnovana) zena ???
...napriklad podla mna ide o prezentaciu trestneho cinu.Ved kto je schopny naozaj povedat,ze taka scena je chtena,dobrovolna,a v rezii...jak vieme napriklad,ze neide o realnou scenu pred fyzickou likvidaciou obete.Mna ako zenu napriklad prave take vyjavy silne excituju a urazaju !
Naposledy upravil Motylek 6.01.2010.
Motylik
Pridal/a Motylik dňa 6.01.2010.
0 Hlasov
Spravte nazov : "Eticke hranice prijatelnosti verejnej prezentacie fotografii praktik BDSM".Mimo ine si myslim ze vsetky fotografie by maly byt pristupne iba zalogovanym clenom nasej komunity,lebo poburujuce su vlastne vsetke,z pohladu tých normalnych !
Motylik
Naposledy upravil Motylek 6.01.2010.
Motylik
Pridal/a xBDSM dňa 6.01.2010.
0 Hlasov
Quote:
Originally posted by: Silver21
Hmmm...pokym to nieje nejak explicitne protizakonne, tak je na kazdeho osobnej zodpovednosti co si pozera a co nie...


Alebo si to moze urcite sama skupina ktore sa niekde stretava, ako naprikload tu Smile
xBDSM
Pridal/a Silver21 dňa 6.01.2010.
0 Hlasov
Hmmm...pokym to nieje nejak explicitne protizakonne, tak je na kazdeho osobnej zodpovednosti co si pozera a co nie...
Silver21
Pridal/a xBDSM dňa 6.01.2010.
1 Vote
Ja netvrdim ze nepatri a tak isto ju nechcem odtialto dat prec, ale niektore veci sa na verejne miesta jednoducho nehodia. V tom pripade je mozne vyuzit moznosti k albumu pristupovat len cez heslo, resp spristupnit ho len priatelom.
nech je clovek akokolvek dominantny, ak existuje v nejakej komunite tak musi dodrziavat podmienky aby ich spolunazivanie bolo harmonicke. A ak nie je tak sa o to pokusit.

Kludne si mozte nechat obrazky s kastraciou, ale verejne zobrazovane budu len tie kde nevidno krv a kaviar, ak teda hjlasocvanie dopadne tak ako to zatial vyzera ze dopadne. Ostatne budu musiet byt pod heslom. Tak isto to bude aj s kaviarom.

Predsa to, ze sa vam to paci mozete dat ostatnim uzivatelom najavo aj bez obrazkou ktore vacsina spolocnosti (aj tej BDSM positive), nevie prekouksnout)
Obrazky s tematikou kastracie su OK, ale samotna kastracia na verejnych obrazkoch sa zariadi podla vysledkov hlasovania.



Quote:
Originally posted by: Motylek
Kazdy ma na vyber a kazdy moze obzerat co sa mu paci a co chce vidiet.Nikto nikomu nic nenuti.Bola by som velmi nespokojeba ak by sa tu presadily cenzorske praktiky.To uz tu v minulosti bolo.Nechajte na kazdom,nech si vyberie.Aj katracia patri do sveta BDSM a tym ze ju zakryjem,nebudeme sa tvarit ze neistneje !
xBDSM
Pridal/a Motylik dňa 6.01.2010.
-1 Vote
Kazdy ma na vyber a kazdy moze obzerat co sa mu paci a co chce vidiet.Nikto nikomu nic nenuti.Bola by som velmi nespokojeba ak by sa tu presadily cenzorske praktiky.To uz tu v minulosti bolo.Nechajte na kazdom,nech si vyberie.Aj katracia patri do sveta BDSM a tym ze ju zakryjem,nebudeme sa tvarit ze neistneje !
Motylik
Pridal/a jidas dňa 13.01.2011.
0 Hlasov
Právo cenzury má pouze Bohyně erotyčna,
jidas
Pridal/a Rumcajs dňa 29.11.2010.
0 Hlasov
V tomto pripade s tebou souhlasim....,podotykam,ze jsem hetero a dominant.
Rumcajs